woensdag 19 februari 2014

Kitchenaid


Vandaag wezen winkelen in Utrecht en naar natuurlijk bakwinkels geweest. Het kon ook eigenlijk niet anders. Daar stond een kitchenaid! Het apperaat wat al zolang op mijn verlangenlijstje stond! Toch niet gekocht maar wel erg van genoten om er alleen naar te kijken!

Deze kitchen aids vond ik er fantastisch uitzien! Maar de prijzen waren me toch iets te hoog dus daarom alleen maar gekeken en niet gekocht. Deze kitchen aids waren te vinden in betsies kookwinkel waar je behalve kookspullen ook bakspullen kunt vinden.
Superleuk om een keer te kijken als je toch in de buurt bent. De prijzen varieeren een beetje zoals je hieronder een beetje kan zien maar ze zijn geen van allen goedkoop. Maar ik kan ze zeker aanbevelen! En als ik een keer geld overheb koop ik er zeker een. Hieronder nog een paar foto's van de kitchen aids. 




Dat waren de foto's ik hoop dat jullie ze leuk vonden. Maar musschien heb je geen tijd om helemaal naar utrecht te gaan om een kitchenaid te kopen, kan je op www.keukenmachineshop.nl ook vast wel een mooie vinden! Als je nog vragen hebt laat een reactie achter of mail naar justbakewithlove@gmail.com





 

1 opmerking: