maandag 24 februari 2014

Cakepops

 
                                                                               
Cakepops waarom zijn ze nou eigenlijk zo populair? Nou daar kom je vanzelf achter als je ze een keer zelf maakt. Ik maakte deze voor mijn broertje om op school te trakteren. Ik gebruikte daarbij de cakepopmaker van het merk babycakes. Hieronder het recept. Heb je nog vragen laat een reactie achter of mail naar justbakewithlove@gmail.com.

Voor ongeveer 45 cakepops
Recept:

Ik gebruikte voor deze cakepops een pak voor boerencakes van honig. Je volgt gewoon de aanwijzingen op het pak en inplaats van in de oven doe je ze in de cakepopmaker. 

Zo zagen ze er bij mij uit toen ik de stokjes erin had gestoken.

Versieren:
Smelt 300 g melkchocolade au bain marie. Snij uit geel marsepein snaveltjes (driehoekjes). Van wit marsepein maak je oogjes. Dan haal je de cakepops door de chocolade. En plak je de oogjes en het snaveltje erop. Ik had er ook nog sprinkles over heen gestrooid maar als je daar niet van houd kan het ook prima zonder.
Veel plezier!

            

Geen opmerkingen:

Een reactie posten