maandag 17 maart 2014

Superleuke site!


Ik zat vandaag weer op allemaal blogs te kijken zoals ik wel vaker doe en toen zag ik bij een blog een advertentie staan met bakspullen. Ik erop klikken want je weet natuurlijk nooit wat er allemaal te koop is. En toen ik op de site keek was hij supergoedkoop!! En volgens mij ook niet hele hoge verzendkosten.


Allemaal bakspullen en andere spullen die voor de helft zo duur zijn dan ze bij nederlandse bakwinkels zijn ik werd er helemaal hebberig van moet ik toegeven. Hieronder laat ik een paar producten zien die ik echt moet hebben. De site heet: http://www.banggood.com/Wholesale-Bakeware-c-1803-0-0-0-36-0-price-0-0_page11.html  als je op deze link klikt zit je ook gelijk bij de bakspullen.

Deze sweet lace express mal is €9,95.









 
Deze mal kost €2,56. Maar ik weet niet zeker of je er ook eetbaar kant mee kan maken. Maar ik denk het wel.







 Heb je zelf ook wat gekocht op 1 van deze sites? Laat een reactie achter of mail naar justbakewihlove@gmail.com

 
 










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten