zaterdag 8 maart 2014

Winkelen!


Vandaag wezen winkelen in amsterdam op de ijhallen. Dat is een hele grote tweedhands beurs die 1 keer in de maand gehouden word. Het was er superleuk en heel veel kleren gekocht en natuurlijk ook bakspullen. Hieronder zie je mijn aankopen. 

 Deze bakvorm voor eieren kocht ik voor 75 cent ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen maar dat zie ik nog wel.
 Deze cakepopmaker die ook bovenaan staat kocht ik inclusief boekjes voor €2,50. Het was wel een gok want je weet natuurlijk nooit of hij het ook echt doet.

En als laatste deze madeleines die ik ook heel leuk vond. Net als de eieren bakvorm ook 75 cent.
Ga jij ook een keer naar de ijhallen en heb je er ook goede ervaringen mee. Laat een reactie achter of mail naar justbakewithlove@gmail.com
 

1 opmerking: