woensdag 26 maart 2014

Welke.nl

Dit plaatje komt van welke.nl dit plaatje werd geplaatst door uitpaulineskeuken.
Welke.nl is een superleuke site waar je allemaal plaatjes kan opslaan en delen. En hier zijn natuurlijk ook heel veel plaatjes van taarten en gebak te vinden. Dus hieronder laat ik jullie een paar superleuke plaatjes zien die daar vandaan komen.



Deze taart bijvoorbeeld ziet er superleuk uit en het is eigenlijk een heel simpel trucje . Je druppelt rode kleurstof op een taart en gaat er met een stokje doorheen en je hebt hartjes super vet toch! Deze taart werd gepost door 23964.
Deze taart vind ik echt super leuk en wil dan ook echt een keer gaan maken. Het lijkt me ook een heerlijke taart omdat ik helemaal gek ben op aardbei. Je kan natuurlijk ook andere uitstekertjes gebruiken. Deze taart werd gepost door annavdmeij.




Deze taart vind ik echt leuk omdat fruittaarten er aan de bovenkant nooit zo sierlijk uitzien maar bij deze is dat een heel ander verhaal. Ik vind dat hij door de bloemen er veel mooier uit gaat zien. Deze taart werd gepost door karinbuying. 

En last but not least deze superleuke lammetjes taart. De krulletjes zijn gespoten van slagroom.  De ondergrond is ook van slagroom. Deze taart werd gepost door suuuzan.


Welke taart vind jij het leukst?











Geen opmerkingen:

Een reactie posten